امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
0

فرو فورت قطره آهن دندان کودکان

معرفی قطره آهن خوب بدون سیاهی دندان کودکان

بهترین قطره آهن برای کودکبهترین قطره آهن کودکان

نحوه مصرف قطره آهن: در صورت امکان بهتر است سعی کنیم کودک قطره مکمل آهن را با معده خالی (حدود 1 ساعت قبل یا 2 ساعت بعد از غذا) مصرف کند. در برخی از کودکان ممکن است برای جلوگیری از معده درد لازم باشد مکمل آهن همراه با غذا مصرف شود (براساس صلاحدید پزشک). هم چنین به خاطر داشته باشیم که ویتامین سی به جذب آهن در بدن کمک می‌کند. جهت جذب حداکثری قطره آهن در کودکان و شیرخواران، باید نوشیدنی‌های کافئین‌دار و شیر با فاصله زمانی مورد استفاده قرار گیرند. هم چنین در صورتی که کودک یا شیرخوار نیاز به دریافت داروی آنتی‌اسید (کاهنده اسید معده) دارد بایستی حتما با پزشک مشورت صورت پذیرد.

بهترین قطره آهن ایرانی بدون سیاهی دندان کودکان

بهترین قطره آهن کودکان بایستی میزان بهینه آهن المنتال روزانه کودک و شیرخوار را با یک بار استفاده فراهم کند. همچنین جهت افزایش پذیرش کودک، حداقل طعم فلزی آهن را دارا باشد. یک قطره آهن خوب دارای حداقل عوارض جانبی مربوط به آهن بوده (از جمله عوارض گوارشی) و موجب تغییر رنگ دندان کودک نمی‌شود.

قطره فروفورت کودکان (Children Ferro Fort®) با کمک به رشد جسمی و تقویت ذهنی کودک، گامی موثر برای داشتن نسلی هوشمند به حساب می‌آید.

قطره فروفورت کودکان (Children Ferro Fort®)، قطره مکمل آهن لیپوزومال ساخت شرکت داروسازی دکتر عبیدی است. این محصول با تامین بهینه نیاز روزانه آهن در

کودکان، داشتن طعمی مطلوب و عدم تغییر رنگ دندان‌ها، در پیشگیری و درمان کم‌خونی ناشی از فقر آهن کاربرد دارد.

قطره آهن فروفورت کودکان (Children Ferro Fort®) مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران بوده و بدون نیاز به نسخه پزشک و با مشورت دکتر داروساز در داروخانه‌های سراسر کشور در دسترس قرار دارد.

نگارش و گردآورنده: رضا رحیمی

منابع:

داروسازی دکتر عبیدی UptoDate، Mayoclinic، دستورالعمل کشوری مکمل یاری آهن،بروشور داروی فروفورت کودکان

ارسال دیدگاه