امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
0

سینه خانم ها در طول زندگی شان ممکن است تغییرات بسیار زیادی را تجربه کنند. بلوغ، بارداری، زایمان، شیر دهی، یائسگی و... همگی بدن خانم ها را دستخوش تغییراتی قرار می دهند.

بدیهی است که هیچ کس از سینه بد فرم و افتاده خوشش نمی آید! حال سوال اینجاست که علل افتادگی سینه چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟

در اینجا برخی از مهم ترین علل افتادگی سینه و باسن را برای شما گرد آوری کرده ایم.

مهم ترین علل افتادگی سینه:

سنگینی

استفاده از لباس های زیر تنگ

افزایش یا کاهش وزن

بارداری و شیردهی

تغییرات هورمونی

ورزش نکردن

مهم ترین علل افتادگی باسن:

افزایش سن

ورزش نکردن

رژیم غذایی نامناسب

بی حرکت نشستن برای مدت طولانی

کاهش وزن چشمگیر

روش های افزایش سایز سینه و باسن بدون عمل جراحی:

تزریق آمپول

قرص های مختلف

کرم های حجم دهنده

حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، فاقد هر گونه مواد شیمیایی بوده و باعث درمان شلی، کوچکی، افتادگی و عدم تقارن سینه ها می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

این کرم حجم دهنده سینه، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین می باشد.

این حجم دهنده غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی موجود در کرم حجم دهنده جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم میبلین علاوه بر بزرگ کردن سینه باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

حجم دهنده سینه میبلین، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود.

کرم میبلین آمریکا، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان می باشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی میبلین آمریکا در ایران و امارات می باشد.

کدام یک تاثیر گذارتر است؟

پاسخ بدیهی است! تزریق آمپول و مصرف قرص های مختلف، با تاثر بر هورمون های شما باعث افزایش سایز سینه و باسن شما خواهند شد. پس این 2 روش به طوب کل اشتباه است. چراکه هم از طرفی باعث به هم ریختن هورمون های شما خواهند شد که عوارض بسیار زیاد و غیر قابل انکاری دارند؛ از طرفی دیگر اگر بدن شما قادر به کنترل و هماهنگ کردن دوباره ی این هورمون ها باشد، بافت سینه و یا باسن شما به حالت قبل باز خواهد گشت.

اکتر کرم های حجم دهنده هم دقیقا همین گونه عمل می کنند، اما چون به همراه ماساژ انجام می شوند، ممکن است بیشتر تاثیر گذار باشند.

منظور از اکثر کرم ها چیست؟ آن حد اقل شامل چه چیزی می شود؟

آن حداقل باقی مانده، منظور کرم های حجم دهنده گیاهی هستند که بدون تغییر هورمونی و فقط با تاثیر بر بافت سینه و باسن شما باعث لیفت بافت شما خواهد شد.

ارسال دیدگاه