امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
0

چرا باید درب و پنجره دوجداره را انتخاب کنیم؟

درب و پنجره دوجداره از دولایه شیشه تشکیل‌شده‌اند که فضای خالی میان آن‌ها با گاز آرگون پر شده است. قاب این شیشه‌ها از پروفیل که از مشتقات نفت است، ساخته می‌شود. مجموعه قطعات و مواد به‌کار رفته در درب و پنجره upvc  سیستمی قوی با مزایای بسیار عالی برای محیط و مصرف کننده ایجاد می‌کند که شامل موارد زیر است:

عایق صدا: شیشه دوجداره احتمال عبور صدا را کاهش می‌دهد و مانند یک جداکننده صوتی عمل می‌کند. به این‌ترتیب که نه صدای فضای داخلی به خارج از آن درز پیدا می‌کند و نه سروصدای محیط خارجی به داخل راه می‌یابد. بنابراین، دیگر نیازی به نگرانی برای خرید خانه‌های مجاور خیابان و مدارس نیست. درب و پنجره upvc با ایجاد عایق صدا، سد قدرتمندی در برابر آن‌ها می‌شود و فضای موردنیاز استراحت شما را فراهم می‌کند.

عایق حرارتی: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در قرن اخیر برای بشر اهمیت بالایی پیدا کرده است، جلوگیری از اتلاف انرژی است. استفاده هرساله از بخاری، شوفاژ و شومینه در زمستان و کولرهای آبی و گازی در تابستان، مصرف آب، برق و گاز را بالا برده است و اتلاف این انرژی‌ها به معنی بی‌بهره ماندن نسل‌های بعدی از رفاه و افزایش گرمای زمین است. درب و پنجره دوجداره می‌توانند درصد نسبتاً بالایی از انرژی را در محیط داخلی ذخیره کنند و از تبادل حرارت آن با محیط بیرونی جلوگیری به عمل آورند.

امنیت بالا: یکی از معضلاتی که درب و پنجره دوجداره عادی با آن روبرو هستند، سرقت راحت است. شیشه‌های عادی به‌سادگی شکسته می‌شوند و امنیت پایینی دارند.

مقاومت بالا: همان طور که گفته شد، قاب درب و پنجره  upvcاز جنس پروفیل سفت و ایمنی است که مقاومت بالایی دارد. در این میان بهترین نوع درب و پنجره دو جداره upvc  قابلیت های بسیاری از جمله مقاومت بالا در برابر اشعه‌های UV، گردوغبار و رطوبت را دارا هست.

عدم ایجاد بخار در شیشه: تمیز کردن لکه‌های به‌جامانده از عرق و بخار روی شیشه از معضلات شیشه پنجره‌های عادی است. پنجره دوجداره upvc  تبادل دما ندارد؛ بنابراین بخار بر آن تشکیل نمی‌شود.

عمر بالا: آهن و چوب دچار پوسیدگی می‌شود. رنگ روی آهن می‌رود و زنگ آهن پدید می‌آید. بنابراین به‌مرور زمان شاهد از بین رفتن کامل آن خواهیم بود. این در حالی است که پروفیل به‌سادگی در محیط تجزیه و نابود نمی‌شود.

ارسال دیدگاه