امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
0

اگر دوست دارید به راحتی شماره تلفن های مزاحم را  بلاک کنید این مطلب را از دست ندهید. در این پست قصد داریم بلاک کردن شماره های افراد مزاحم را به شما یاد دهیم.

 

قبل آموزش لازمه بگم در گوشی ها و برند های مختلتف کمی بلاک کردن تفاوت دارد اما حالت کلی مانند این آموزش است.با کمی دقت می توانید اینکار را در گوشی اندرویدی خود انجام دهید.

ابتدا وارد قسمت آخرین تماس‌ها شده و پس از باز کردن بخش تنظیمات این قسمت (معمولا گزینه‌ای به شکل سه نقطه عمودی بر روی هم در گوشی‌ها وجود دارد)، گزینه‌ی “Select” را انتخاب کنید:

How to block a phone number on your Android phone 2

حالا شماره‌ی مورد نظر را انتخاب کرده و با زدن گزینه‌ی سه‌نقطه‌ای، اینبار گزینه‌ی “Add to Auto reject list” را انتخاب و آن شماره را به لیست شماره‌هایی که می‌خواهید به صورت خودکار تماس آنها مسدود شود، اضافه کنید. حالا اگر شماره‌ی مورد نظر با شما تماس بگیرد، گوشی شما به صورت خودکار ارتباط آن شماره را با شما مسدود خواهد نمود.

یا در گوشی های سامسونگ به قسمت “تنظیمات” بروید. سپس از زبانه “دستگاه من”  “تماس” را انتخاب کنید. بعد اولین مورد یعنی  “رد کردن تماس” را بزنید. سپس روی  قسمت “حالت رد کردن خودکار” بزنید. از گزینه ها “شماره های رد کردن خودکار” را انتخاب کنید. بعد در قسمت پایین لیست شماره های مزاحمتان را وارد کنید یا از لیست مخاطبین گوشی انتخاب کنید.

امکان اضافه کردن یک شماره به لیست افراد مزاحم، از طریق دفترچه مخاطبین گوشی شما نیز وجود دارد و از آن طریق نیز می‌توانید جلوی تماس افراد مزاحم را بگیرید. اما اگر تصمیم شما عوض شد، می‌توانید با مراجعه به همراه بخش، شماره تلفن فرد مورد نظر را به کمک گزینه‌ی “Remove from Auto reject list” حذف نمایید.

اما همانطور که گفتیم، در برخی از گوشی‌های هوشمند، روش بلاک کردن تماس افراد مزاحم کمی متفاوت است. به عنوان مثال در گوشی‌های هوشمند LG، پس از وارد شدن به بخش آخرین تماس‌ها، باید وارد بخش “Call Setting” شده و گزینه‌ی “Call Reject” را انتخاب نمایید. حالا گزینه‌ی “Reject Calls from” را انتخاب کرده و به کمک علامت “به علاوه” در قسمت بالای گوشی، شماره‌ی مورد نظر را وارد کنید.

منبع: سایت آموزشی پرفکت لرن

ارسال دیدگاه