امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
0

رشد سریع مو همواره دغدغه بسیاری از انسان‌هایی بوده است موهایشان با ریزش زیاد مواجه است. ریزش زیاد مو ظاهر زیبای آن را از بین می‌برد و اگر این ریزش‌ها ادامه داشته باشند و درمان نشوند، ممکن است حتی سبب تاسی در زنان و مردان بشوند و در این زمان است که اعتماد به نفس افراد نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

چه چیزی برای رشد سریع مو خوب است؟

در این مقاله به شیوه‌های متنوعی که از طریق آ‌ن‌ها می‌توانید رشد موهای خود را بهبود ببخشید را به شما معرفی می‌کنیم. رشد سریع مو در یک روز انتظار واقع‌ بینانه‌ای نیست. بنابراین بهتر است که در این راه صبور باشید.

ماسک ضد ریزش مو بایوفل کانادا، با ترکیباتی ارگانیک، خشکی مو را درمان کرده و و شادابی و طراوت موها را احیاء می کند.

ماسک مو ضد ریزش و رشد مجدد ایج دیفنس بایوفول کانادا

ماسک مو بایوفول کانادا، ماسکی درمان کننده و دو منظوره جهت ترمیم و بازسازی فولیکول (ریشه) مو و کوتیکول (ساقه) مو می باشد.

این ماسک ضد ریزش مو بایوفول جهت قطع کامل ریزش مو قابل استفاده به کف سر بوده و جهت درمان نازکی و ضعیفی تارهای مو قابل استفاده بر روی ساقه مو نیز می باشد.

ماسک مو ضد ریزش ایج دیفنس بایوفول کانادا خشکی مو را از بین می برد. لطافت و طراوت مو را احیاء می کند.

با استفاده از ماسک مو، کمک به درمان ریزش مو و رشد مجدد مو نهایتا کمک به بازسازی و رشد مجدد تارهای ریخته مو می شود.

نتیجه درمان موهای آسیب دیده و نازک، با این ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو از ایج دیفنس بایوفول کانادا دائمی و بدون بازگشت بوده

و با قطع درمان ریزش مو برگشت پذیر نخواهد بود.

رژیم غذایی مناسب

رشد طبیعی مو می‌تواند تسریع شود. اتخاذ یک رژیم غذایی خوب برای شما می‌تواند روشی برای رشد سریع مو باشد. آنچه که از طریق غذا وارد بدن خود می‌کنید به شکل مستقیم روی رشد موها تاثیر می‌گذارد.

در حقیقت زمانی که تغذیه شما با مشکل مواجه می‌شود، ریزش موها غیرقابل اجتناب خواهد بود. به همین دلیل است که زمانی که به یک متخصص برای این مشکل مراجعه می‌کنید، او انواع مکمل‌ها را برای این مشکل تجویز می‌کند. برای دریافت یک رژیم غذایی درست باید حتما به یک متخصص تغذیه رجوع کنید.

مواد غذایی که برای رفع این مشکل می‌توانید در برنامه غذایی خود بگنجانید، عبارت هستند از موادی مانند تخم مرغ، توت، ماهی چرب، فلفل دلمه‌ای نارنجی و زرد، میگو، لوبیا قرمز، آووکادو، اسفناج، سیب زمینی شیرین و …

همینطور باید حواستان باشد که چه غذاهایی را مصرف نکنید. غذاهایی مانند مواد فرآوری شده و فست‌فودها رشد موها را با مشکل مواجه می‌کنند.میوه ها و سبزیجات را جایگزین آن‌ها کنید.

در کل مواد غذایی که به شما موادی مانند ویتامین C، ویتامین A، ویتامین دی، ویتامین B-12، سلنیوم، بیوتین و … برای رشد مو بسیار مفید هستند.

ماساژ و استفاده درست از برس

یکی از موثرترین و راحت‌ترین شیوه‌ها برای رشد سریع مو ماساژ دادن آن است. بهترین زمان برای انجام این کار قبل از خواب است. با دست کف سر خود را ماساژ دهید.

در کنار ماساژ دادن موها را برس نیز بزنید. استفاده از برس جریان خون را در کف سر بهبود می‌بخشد. در نتیجه همین امر سبب می‌شود که رشد موها بهبود پیدا کند.

بهترین نوع ماساژ دادن انجام حرکات دورانی است. این حرکت ریشه مو را تقویت می‌کند. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر این کار را به شکل خشن انجام دهید، نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

سرم ضد ریزش و تقویت کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا- BIOFOL

سرم ضد ریزش مو پلاسنتا کمپلکس بایوفل کانادا، باعث قطع ریزش مو و رشد مجدد موها می شود.

این محلول گیاهی ضد ریزش پلاستنا دارای ترکیبات پلاسنتای گیاهی، پروتئین گیاهی و پانتنول حالت دهنده می باشد.

همچنین سرم ترمیم کننده مو موجب رشد مو می شود و ساقه مو و غشاء سر را بازسازی می کند.

فرمول سبک و بی نظیر محلول ضد ریزش مو گیاهی به سرعت به عمق مو نفوذ کرده و نرمی، انعطاف و

استحکام ساقه مو را بازیابی می کند.

انرژی طبیعی و طراوت مو را برمی گرداند و از ریزش مو در شرایط آسیب رساننده محیطی و لوازم برقی آرایش مو جلوگیری می کند.

موارد استفاده سرم مو ضد ریزش و ترمیم کننده پلاسنتا برای موهای ضعیف، دارای رنگ و آسیب دیدگی،

جهت بازگرداندن طراوت و شادابی از ریشه تا انتهای ساقه مو مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از آب برنج

رشد سریع مو با آب برنج نیز از دیگر شیوه‌هایی است که به وسیله آن رشد مو بهتر خواهد شد. یکی از اشتباهاتی که ایرانیان در عادات غذایی خود دارند، آبکش کردن برنج است. افراد با این کار سبب می‌شوند که مواد مغذی برنج که اکنون وارد آب شده است، از آن جدا شود و از بین برود.

اتفاقا موادی که در آب برنج وجود دارد، نقش مهمی در رشد سریع مو ایفا می‌کند. چاره‌ای که در این قسمت می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، مصرف آب برنج است.

البته نه به این صورت که آن را بنوشید، بلکه هر روز مقداری از آن را روی موهای خود قرار دهید و اجازه دهید که تا 20 دقیقه باقی بمانند. سپس بدون این که از شامپو استفاده کنید، موها را آبکشی کنید.

استفاده از آب پیاز

خوراکی دیگری که نقش بسیار موثری در رشد سریع مو ایفا می‌کند، پیاز است. شیوه مصرف آن به این شکل است که یک یا دو پیاز را رنده کنید و آب آن را بگیرید و در نهایت آن را روی سر خود قرار دهید. می‌توانید برای تاثیر بهتر روغن زیتون یا روغن بادام تلخ را به آن‌ها اضافه کنیم.

این ترکیب یک معجون رشد سریع مو به شمار می‌‌آید. این ترکیب را روی سر خود ماساژ دهید و آن را به یک کلاه نایلونی بپوشانید. پس از یک تا دو ساعت آن را با شامپو شست و شو دهید.

استفاده از روغن رزماری

سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفل کانادا، موها را آبرسانی کرده و باعث تقویت رشد طولی موها می شود.

محلول رشد مو، ضد ریزش و تقویت مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

سرم آبرسان مو سی کمپلکس غنی شده با پروتئین طبیعی، پلاسنتای گیاهی

و ویتامین اف، مواد مغذی مورد نیاز جهت ترمیم را به مو می رساند.

محلول رشد مو قوی و آبرسان سی کمپلکس حجم و ضخامت مو را افزایش می دهد و

در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

سرم رشد مو و حجم دهنده، آبرسان و ترمیم کننده سی کمپلکس بایوفول کانادا

علاوه بر قطع ریزش مو آن را کنترل و منجر به افزایش سرعت رشد مو می شود.

اگر مدت طولانی است که موهایتان رشد نکرده است سرم ژل سی کمپلکس بایوفول بهترین راه درمان آن است.

انواع روغن‌ها به رشد سریع‌ مو کمک زیادی می‌کنند. روغن رزماری یکی از انواع روغن مو بسیار خوب است. برای استفاده موثر از آن باید مقداری از آن را روی کف سر و ریشه موها قرار دهید و ماساژ دهید. با این کار مواد به خوبی به پوست جذب می‌شوند. بعد از نیم ساعت به خاطر روغنی بودن موها برای تمیز کردن آن‌ها باید از شامپو استفاده کنید.

استفاده از روغن نارگیل

روغن بسیار مفید دیگر برای کمک به رشد سریع‌مو روغن نارگیل است. علاوه بر تسریع رشد مو این روغن با قرار گرفتن روی ریشه مو و رساندن مواد مغذی به آن مانع ریزش مو نیز می‌شود. با این روغن کف سر را ماساژ دهید. 15 دقیقه زمان کافی است که این ماده روی سر شما باقی بماند. سپس می‌توانید سر خود را بشویید.

استفاده از روغن اسطوخودوس

استفاده از این روغن بسیار مفید برای پوست و مو بسیار اثربخش است و به رشد سریع‌ مو کمک می‌کند. مواد موجود در این روغن سبب می‌شود که تارهای مو ضخیم شوند. همین امر از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. مانند روغن‌های دیگر که به آن‌ها اشاره کردیم با این روغن نیز کف سر خود را ماساژ می‌دهید.

رشد سریع مو در یک هفته با وازلین

برای انجام این ماساژ تنها نیاز به کف سر و انگشتان دست دارید. حالا اگر کمی وازلین هم به این ماساژ اضافه کنید فوق‌العاده می‌شود. برای انجام ماساژ، کافی است کمی وازلین را با انگشتان خود، روی کف سرتان به صورت دایره‌وار ماساژ دهید. با همین یک راهکار ساده، خون‌رسانی به فولیکول‌های مو بیشتر می‌شود و در نتیجه ریشه موهایتان مستحکم‌تر خواهد شد و بر رشد سریع موی شما اثرگذار خواهد بود.

شست‌ و شوی موها با سرکه سیب

شاید از خواص بسیار سرکه سیب نظیر تاثیر سرکه سیب بر لاغری اطلاع داشته باشید. پس این مورد را نیز به آن‌ها اضافه کنید. شست‌ و شوی موهای سر با سرکه سیب می‌تواند سبب درخشش و رشد سریع موهایتان شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را به یک لیتر آب اضافه کرده و آن را برای آبکشی موهایتان استفاده کنید.

مصرف روی و آهن

فقر آهن یکی از مهمترین دلایل ریزش مو است. مواد معدنی نظیر آهن و روی برای تولید پروتئین‌هایی که موها را می‌سازند، بسیار مهم است. شما می‌‎توانید آهن و روی لازم برای بدن خود را به‌ طور طبیعی، با خوردن اسفناج، لوبیا و غذاهای دریایی تامین کنید.

البته به خاطر داشته باشید که مقدار آهن و روی مورد نیاز روزانه بدنتان بستگی به سن، جنسیت و همینطور سبک زندگیِ شما دارد. قبل از هرگونه تغییر در میزان مصرف روزانه مواد معدنی، برای رشد سریع موهای خود بهتر است که با پزشک مشورت کنید.

محلول زنجبیل و روغن جوجوبا

این محلول را نیم ساعت قبل از حمام کردن و شستن موها استفاده کرده تا به سرعت شاهد تحریک شدن رشد موی خود باشید!

  • یک قاشق پودر زنجبیل را با همان میزان روغن جوجوبا مخلوط کرده
  • به آرامی کف سر خود ماساژ داده
  • اجازه دهید کاملا جذب ریشه موهای شما شود
  • سپس بعد از نیم ساعت سر خود را آبکشی کنید.
  • استفاده از روغن کرچک

    ثابت شده است که روغن کرچک برای مو و پوست مفید است بنابراین ماسک این روغن می‌تواند به رشد بهتر و سریع‌تر موهایتان کمک کند.

  • با انگشت‌های خود روغن کرچک را روی پوست سر و ساقه موها ماساژ دهید.
  • سپس سر خود را با یک کلاه پلاستیکی یا حوله پوشانده تا روغن کاملا جذب پوست شود.
  • اجازه دهید یک شب روغن کرچک به همین شکل روی سر باقی بماند
  • روز بعد موهای خود را کاملا بشویید و خشک کنید.
  • رشد سریع مو با حنا

    حنا دارای مواد مغذی بسیاری است که می‌تواند به رشد مو در یک هفته به شما کمک کند. حنا موجب تقویت مو، جلوگیری از شوره سر و طاسی می‌شود.

    استفاده از قرص برای رشد سریع مو

    وقتی برای درمان ریزش مو به متخصص تغذیه یا پوست و مو مراجعه می‌کنید، آن‌ها تعدادی قرص برای شما تجویز می‌کنند. این قرص‌ها معمولا شامل انواع مکمل‌ها و مواد معدنی است که نقش اساسی در رشد مو ایفا می‌کنند. مصرف این قرص‌ها کمک زیادی به رشد سریع‌مو خواهد کرد.

    ارسال دیدگاه