امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
0

انواع ماساژ سینه

ماساژ سینه برای بزرگ کردن سایز آن

با ظهور فناوری‌های جدید، پزشکان روش‌های جراحی پیچیده‌ای را برای بزرگ کردن سینه پیشنهاد می‌کنند. این در حالی است که ماساژ سینه یک جایگزین طبیعی و موثر برای بزرگ کردن سینه به طریق جراحی است.

برخی از زنان وسواس زیادی به داشتن سینه‌های بزرگ دارند. چراکه سایز مناسب سینه نه تنها شما را زیباتر می‌کند، بلکه حس اعتماد به نفس شما را نیز تقویت می‌کند. به طوری که طبق برخی از مطالعات، زنانی که سینه‌های بزرگ دارند، نسبت به آن‌هایی که سینه‌های آویزان دارند، حس اعتماد به نفس بیشتری دارند.

برای افزایش سایز سینه، می‌توانید ماساژ پستان را با کمک روغن‌های ضروری که باعث افزایش جریان خون در بافت‌های فیبری زیرین سینه و در نتیجه بزرگ شدن پستان می‌شوند، انجام دهید. لازم به ذکر است که این روغن‌ها خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست سینه شما را نیز بهبود می‌بخشند.

ماساژ پستان‌ها علاوه بر افزایش سایز، غدد درون ریز شما را نیز تحریک می‌کند و باعث ترشح هورمون‌های ضد پیری می‌شود که از کشیدگی و افتادگی سینه‌ها جلوگیری می‌کند. به عنوان مثال، مطالعه‌ای که بر روی زنان باردار انجام شده است، نشان می‌دهد کسانی که سینه‌های خود را به طور منظم ماساژ می‌دهند، در پایان بارداری، علائم کشیدگی کمتری را در پوست پستان خود تجربه کردند. متخصصان برای افزایش سایز سینه، توصیه می‌کنند هر روز پانزده دقیقه سینه‌های خود را با استفاده از روغن بادام ماساژ دهید. این امر، به زیبایی ظاهر سینه‌های شما و جلوگیری از کشیدگی پوست آن در دوران بارداری کمک می‌کند.

حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، فاقد هر گونه مواد شیمیایی بوده و درمان کننده کوچکی، شلی، افتادگی و عدم تقارن سینه ها می باشد.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

این کرم حجم دهنده سینه، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین می باشد.

این حجم دهنده غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی موجود در کرم حجم دهنده جذب بافت های آسیب دیده سینه شده

و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم میبلین علاوه بر بزرگ کردن سینه باعث جوانسازی و

افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

حجم دهنده سینه میبلین، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود.

کرم میبلین آمریکا، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان می باشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی میبلین آمریکا در ایران و امارات می باشد.

مرحله 1: گرم‌کردن دست‌ها با مالش کف دست‌ها به یکدیگر

اولین قدم این است که کف دست خود را به هم بمالید تا کمی گرم شود (زیرا هدف اصلی ماساژ – به‌خصوص برای افزایش سایز پستان‌ها – القای مقداری گرما و آرامش بخشی است). هنگامی که دستان شما به‌اندازه کافی گرم شد، باید آن‌ها را به آرامی روی سینه‌های خود قرار دهید.

مرحله 2: استفاده از روغن‌ها یا مرطوب‌کننده‌های پوست

کرم‌ها و روغن‌های ملایم، از ایجاد اصطکاک بین پوست غدد پستانی و کف دست جلوگیری می‌کنند. همچنین پس از اعمال کافی، کنترل تکنیک‌های ماساژ را برای شما آسان‌تر می‌کنند. علاوه بر این، با ارائه مواد مغذی و ارتقای سلامت پوست، باعث بزرگ شدن سینه‌ها می‌شوند.

مرحله 3: حرکت دایره‌ای به سمت داخل

اگر در هنر ماساژ سینه مبتدی هستید، بهتر است عمل ماساژ را به نوبت انجام دهید. یعنی ابتدا سینه سمت چپ خود را ماساژ دهید و سپس سمت مقابل را (و یا برعکس). برای این منظور سعی کنید دستان خود را به سمت داخل سینه و به صورت دایره‌وار حرکت دهید – یعنی دایره‌های کاملی که به سمت داخل قفسه سینه شما هدایت شوند.

مرحله 4: اعمال فشار متوسط ​​به سینه

در این مرحله سینه خود را به آرامی فشار دهید (البته نه در حدی که حتی چیزی احساس نکنید و نه در حدی که آرامش بخش نباشد و به خودتان آسیب برسانید چراکه که سینه‌ها قسمت‌های حساس بدن هستند و باید با احتیاط با آن‌ها رفتار شود).

در نهایت مراحل 3 و 4 را برای طرف مقابل بدن خود نیز تکرار کنید.

ماساژ سینه برای سفت کردن سینه

شلی و افتادگی سینه یکی از مشکلات رایج بسیاری از زنان است، به طوری که به محض درآوردن سینه بند، سینه‌ها شل و افتاده به نظر می‌رسند. این در حالی است که هر زنی دوست دارد سینه‌ای با بافت سفت داشته باشد، تا آن را به رخ دیگران بکشد! از این رو، با انجام مرتب ماساژ می‌توانید سینه‌های خود را سفت، محکم و دایره‌ای فرم کنید.

روش 1

ماساژ سینه‌ها با روغن زیتون – و مواردی چند از این قبیل که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهد شد – به سفت شدن سینه‌ها کمک زیادی می‌کند، زیرا روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان است. برای این منظور، روغن زیتون را روی کف دستان خود بریزید و به هم بمالید تا تولید گرما کنند. سپس برای شروع ماساژ، کف آن‌ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه در جهت رو به بالا روی سینه‌های خود بکشید. این روند با تحریک عروق سینه‌ها، باعث افزایش جریان خون و ترمیم سلول‌های آسیب دیده می‌شود. برای اثرپذیری بهتر، این کار هر روز تکرار کنید.

روش 2

یک روش موثر دیگر برای بازیابی قوام سینه‌های افتاده، ماساژ دادن آن‌ها با یخ است. این کار به دلیل سرما، باعث انقباض بافت سینه و سفت‌تر شدن آن می‌شود. برای این منظور، 2 تا 3 تکه یخ را در یک کاسه بریزید و به مدت یک دقیقه با حرکات دایره‌ای در اطراف سینه‌های خود ماساژ دهید. سپس بلافاصله محل را خشک کنید و یک سوتین مناسب بپوشید. سپس به مدت 30 تا 35 دقیقه در حالت درازکش بمانید. روزی سه بار این کار را تکرار کنید.

خوش فرم کردن سینه

برخی از افراد ماساژ سینه را به عنوان راهی برای بهبود ظاهر افتادگی سینه‌های خود امتحان می‌کنند. چراکه اعتقاد بر این است که شما ممکن است از طریق ماساژ، جریان خون را در بافت سینه‌های خود تقویت کنید.

در پی این هدف، به منظور بهبود استحکام و کشسانی پوست از روغن‌های خاصی چون روغن زیتون و بادام تلخ بهره گرفته می‌شود. به طوری که محققان طبق یک منبع معتبر، دریافتند که با ماساژ پوست پستان با روغن می‌توان از استریا گراویداروم– که یکی از تغییرات پوستی همچون ترک پوستی در دوران حاملگی است و بیشتر به عنوان علائم کشش پستان شناخته می‌شود- جلوگیری کرد.

به عنوان بخشی از این مطالعه، از زنان باردار خواسته شد که روغن بادام تلخ را بدون ماساژ به سینه‌های خود بمالند یا به مدت 15 دقیقه در روز پستان‌های خود را با استفاده از روغن بادام ماساژ دهند. در پایان مطالعه، زنانی که پستان‌های خود را با روغن بادام تلخ ماساژ داده بودند، علائم کشیدگی کمتری را تجربه کردند. با این حال روغن بادام به تنهایی (بدون ماساژ) فایده چندانی نشان نداد.

ارسال دیدگاه