امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
0
شامپو رشد مو بایوفل کانادا، درمان کننده انواع الگوهای ریزش مو بدون بازگشت می باشد.

شامپو ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

درمان قطعی و فوری ریزش مو و رشد مجدد آن در کوتاه ترین زمان با شامپو رشد مو گیاهی بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفل، باعث افزایش گردش خون در مویرگ ها جهت کمک به خونرسانی برای بهبود رشد موها و

جلوگیری از ریزش آن می شود.

بسیاری از افراد از ریزش مو ارثی و ژنتیکی رنج می برند خبر خوب این است که شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس

درمان انواع الگوهای ریزش مو می باشد.

شامپو ضد ریزش مو بایوفل، با ترکیباتی ارگانیک، درمان کننده شوره سر نیز می باشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنهانماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات تخصصی درمان ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفل کانادا، در ایران و خاورمیانه می باشد.

  • تقویت فولیکول‌ هایمو...
  • افزایش سیستم ایمنی و تاثیر آن در رشد سریع موها...
  • بهبود عملکرد غدد چربیمو...
  • تولید پروتئین و کلاژن مورد نیاز بدن برای رشد سریع موها...
  • مصرفقرصزینکبرای رشد سریعموو جوانسازی آن...
  • کمک به رشد و تقسیم سلول هایمو

با نقش زینک در ریزش مو آشنا شوید

  • روی یکی از عناصر بدن استکه وجود آن برای فرایندهای بیوشیمی ضروری است. برخی از فرایندهای ضروری وابسته به روی شامل تولید و حفظ سطح هورمون ها، ترکیب پروتئین و جذب ویتامین ها و دیگر موادمعدنی می باشد. وقتی سطح روی در بدن بقدر کافی نیست که بتواند نیازهای متابولیک بدن را تامین کند، کمبود زینک رخ می دهد. کمبود روی می تواند بدلیل برخی بیماری ها مانند بیماری کلیوی، بیماری مزمن کبد، اسهال، آنمی سلول داسی شکل، دیابت، سرطان و حتی جراحی برای درمان چاقی باشد. کمبود ویتامین هایAوDاز دلایل شایع کمبود روی می باشد.
  • یکی از علایم اصلی کمبود روی، ریزش مو است. دیگر علایم شامل اسهال، ضایعات پوستی، پسوریازیس و تحلیل رفتن عضله می باشد.

نقش روی در ریزش مو

  • روی به تنظیم سطح هورمون ها کمک می کند که به این دلیل در پیشگیری و درمان ریزش مو موثر است. به همان اندازه که کمبود روی می تواند باعث ریزش مو شود، مصرف زیاد آن نیز می تواند مضر باشد. بالا بودن سطح زینک در بدن نه تنها جذب دیگر مواد ضروری مانند منیزیم و آهن را مختل می کند، بلکه تولید هورمون تستسترون را نیز افزایش می دهد. بالا رفتن سطح هورمون تستسترون همراه با به هم ریختن تعادل دیگر هورمون ها منجر به نازک شدن مو و ریزش آن می شود. از سوی دیگر فقر آهن یکی از دلایل ریزش مو است
  • محلول ضد ریزش و رشد مو شوک بایوفول کانادا

    محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل کانادا، ریزش مو را درمان کرده و باعث رشد مجدد موها می شود.

    سرم ضد ریزش و رشد مو شوک بایوفول کانادا درمان قطعی ریزش مو بوده تارهای مو را ضخیم کرده

    و رشد مجدد مو های ریخته شده را به همراه دارد.

    لازم به ذکر است که تونیک شوک ضد ریزش مو شوک بایوفول عملکردی استثنایی برای درمان ریزش مو بدون بهره گیری

    از ترکیبات شیمیایی دارد.

    همچنین محلول گیاهی ضد ریزش مو فوری مناسب درمان انواع الگوهای ریزش مو و رشد مجدد مو نیز می باشد.

    این سرم شوک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسدیل، فاقد پارابن و سیلیکون می باشد.

    زینک چیست؟

    • از نظر بدن ما زینک ماده ای معدنی است که برای عملکرد آنزیم ها ضروری است و نقشی مهم در فرایندهای بیولوژیکی شامل تولید و بازسازی سلول ها دارد و یک ماده ویژه برای سلامتی بدن است.
      زینک به عملکرد بهینه سیستم ایمنی بدنکمک می کند و ایمنی را بالا می برد.بعلاوه سلول های جدید برای تولید کلاژن های (موادی پروتئینی که باعث ترمیم پوستو الاستیسیته آن می شوند) سالم و ترمیم زخم ایجاد می کند.
      این ماده جزئی مهم از آنزیم هایی است که به بینایی کمک می کنند و برای پیشگیری از کوری ضروری است.
    • زینک همچنین نقشی مهم در سوخت و سازپروتئین و کربوهیدرات دارد و برای افرادی که کم خونی داسی شکل، آکنه، اسهال شدید و زخم معده دارند مکملی مفید است.

    چگونه روی از ریزش مو جلوگیری می کند؟

    طبق یکی از نظریه ها، کمبود روی منجر به تغییر ساختار پروتئینی فولیکول های مو می شود که این نیز به تضعیف کل ساختار منتهی می شود. این بدین معناست که رشد موهای جدید سریعتر از حدتصور رخ می دهد. به علاوه برخی افراد با خوردن غذاهای غنی از روی، موهایشان از حالت بی رنگی به سیاهی و یا از خاکستری به رنگ های اصلی تغییر کرده است. مطالعه دیگر به اهمیت روی برای رشد مجدد مو و نقش موادمعدنی در تولیدDNAوRNAاشاره می کند. روی برای تقسیم سلول های فولیکول ضروری بوده که این منجر به بهبود مرحله آناژن از سیکل رشد مو می شود. به علاوه اثربخشی روی در برطرف کردن ریزش مو بدلیل واکنش های آنزیمی منفی در استفاده موضعیاز این ماده معدنی نشان داده شده است.

    ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفل کانادا، موها را ابریشمی کرده و درمان کننده خشکی مو، وزی و آسیب دیدگی موها می باشد.
    ماسک کراتینه، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا

    ماسک مو کراتینه طبیعی و درمان خشکی، وزی و موخوره مو بایوفول کانادا ماسکی دومنظوره می باشد

    (هم مخصوص ریشه و هم مخصوص ساقه مو می باشد.)

    همچنین ماسک ترمیم کننده مو و کراتینه مو بایوفول کانادا ساقه مو را نیز ترمیم می کند

    درمان فولیکول مو (ریشه مو) بوده و به آن ترکیبات غنی آنتی اکسیدانی رسانده و املاح مورد نیاز ریشه مو

    را به آن می رساند و تأمین می کند.

    و براق کننده و لخت کننده موهای مجعد و وز نیز می باشد.

    این ماسک مو کراتینه، خشکی مو را به صورت کامل از بین می برد. محافظ قوی تارهای مو بوده

    و کراتین ساقه مو را بازسازی می کند.

    این ماسک کراتینه، براق کننده و پروتئینه مو بایوفول کانادا تارهای مو را تقویت کرده، موخوره مو را به

    صورت عمقی درمان می کند.

    ماسک ابریشمی اولتراشاین بایوفول کانادا خشکی و وزی مو را درمان کرده و آنتی فریز بسیار قوی می باشد که تأثیر آن دائمی و بدون بازگشت خواهد بود.

    مصرف میزان کافی از زینک

    کمبود روی می تواند منجر به تولید فاکتور نکروز تومور آلفا (TNF-a) شود که یک پیام رسان شیمیایی است که موجب حمله سیستم ایمنی به بافت های سالم می شود. یکی از این بافت ها، مو است. مصرفبیش از حدروی منجر به کمبود دیگر موادمعدنی موردنیاز بدن می شود که از جمله می توان به مس، منیزیم و آهن اشاره کرد. افرادی کهدوز بسیار بالایروی را مصرف می کنند، با عدم رشد مو مواجه می شوند. نداشتن موادمعدنی مثل مس و دیگر مکمل ها و ویتامین های موردنیاز بدن می تواند مانع تشکیل عروق خونی جدید شود که این نیز به نوبه خود می تواند مانع رشد مو شود و به پوست سر آسیب بزند.

    منابع زینک یا روی

    روش های زیادی وجود دارند که می توان روی را به مقدار کافی از طریق رژیم غذایی بدون استفاده از مکمل ها جذب کرد. غذاهای غنی از روی شامل موارد زیر هستند:

    • گوشت قرمز
    • گوشت مرغ و ماکیان
    • جگر
    • جوانه گندم
    • تخمه کدو تنبل
    • میگو
    • زرده تخم مرغ
    • فرآورده های سویا
    • قرص زینک
    • مکمل روی مهم است زیرا حتی اگر منابع غذایی حاوی روی در رژیم غذایی اکثر مردم وجود داشته باشد اما فقط 30درصد از روی جذب بدن می شود. مقدار توصیه شده برای مصرف روزانه روی، 8 تا 11 میلی گرم است اما دوز توصیه شده برای مصرف روزانه موادمعدنی که به صورتشلاتهارایه می شود، 15 میلی گرم است. قرص زینک را نباید با دوزبیش از حد توصیه شدهو برای بیش از 2-3 هفته مصرف کرد.این مکمل غالبا با سلنیوم مصرف می شود زیرا سلنیوم یک آنتی اکسیدان معروف است که ازمسیرهای تقویت کننده رشد مو، حفاظت می کند.روی را نباید با غذاهایی مثل شیر یا پنیر که حاوی مقدار زیادی کلسیم هستند، مصرفکرد چون جذب کلسیم را کاهش می دهد. روی را نباید با غذاهای فیبردار مصرف کرد زیرا فیبر به موادمعدنی می چسبد و از جذب آن به بدن جلوگیری می کند. از سوی دیگر گوشت کم چرب، ماهی و تخم مرغ جذب روی را افزایش می دهند.
      سرم رشد مو سی کمپلکس بایوفل کانادا، موها را آبرسانی کرده و باعث تقویت رشد طولی موها می شود.

      محلول رشد مو، ضد ریزش و تقویت مو سی کمپلکس بایوفول کانادا

      سرم آبرسان مو سی کمپلکس غنی شده با پروتئین طبیعی، پلاسنتای گیاهی

      و ویتامین اف، مواد مغذی مورد نیاز جهت ترمیم را به مو می رساند.

      محلول رشد مو قوی و آبرسان سی کمپلکس حجم و ضخامت مو را افزایش می دهد و در برابر وسائل حرارتی حالت دهنده مو و عوامل مضر جوی محافظت می کند.

      سرم رشد مو و حجم دهنده، آبرسان و ترمیم کننده سی کمپلکس بایوفول کانادا علاوه بر قطع ریزش مو آن را کنترل و منجر به افزایش سرعت رشد مو می شود.

      اگر مدت طولانی است که موهایتان رشد نکرده است سرم ژل سی کمپلکس بایوفول بهترین راه درمان آن است.

      طریقه مصرف قرص زینک برای مو

      درباره طریقه مصرف قرص زینک برای مو به جنبه‌های مختلفی می‌توانیم بپردازیم. در رابطه بابهترین زمان مصرف قرص زینک برای موباید بگوییم که زینک بهترین جذب را در حالتی دارد که باشکم خالیحداقل یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از وعده غذایی) مصرف شود. با این حال برخی افراد با این طریقه مصرف قرص زینک دچارعوارض گوارشیمی‌شوند؛ به همین دلیل، به افراد با معده حساس توصیه می‌شود قرص زینک راهمراه با غذامصرف کنند. البته توجه کنید که در مرحله اول دستورپزشکو سپسبروشورمحصولی که مصرف می‌کنید، اولویت دارد.

      دوز مصرفی قرص زینک برای مونسبت به نیاز بدن هر فرد متفاوت است. در رابطه با دوز قرص زینک برای ریزش مو ناشی از کمبود زینک در بزرگسالان، معمولا از5 میلی‌گرم تا15میلی‌گرم زینک در روزتوصیه می‌شود. لازم است بدانید که نیاز روزانه بدن بزرگسالان به زینک به صورت8 میلی گرم در زنان و11میلی گرم در مرداناست. توجه کنید که دوز بیشتر از40میلی‌گرم زینک در روز خصوصا به صورت طولانی مدت، می‌تواند در جذب مس تاثیر منفی داشته و از جنبه‌های دیگر هم برای بدن مضر باشد. بنابراین لازم است ازمصرف بیش از حد زینکاز طریق مکمل و غذا پرهیز کنید.

      دوره مصرف قرص زینک برای موهم بستگی به شرایط کمبود زینک و مشکلی که می‌خواهیم با کمک مکمل زینک حل کنیم، دارد. اما به طور کلیحداقل3هفتهلازم است قرص زینک مصرف شود. اما به عنوان نمونه، در یک تحقیق روی تاثیر مکمل زینک بر افراد مبتلا به کچلی سکه‌ای (آلوپسیا آره‌آتا) پس از12هفته مصرف زینک تقریبا نیمی از افراد، حدود60درصد رشد موی مجدد در قسمت کچلی تجربه کردند. به صورت کلی، در این رابطه باید گفت که هم دوره مصرف و هم دوز قرص زینک برای مو در درمان موثر است.

ارسال دیدگاه