امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://tizi.cloob24.com
1

چه نوع چاقویی برای برش گوشت مناسب است و چه مواردی را در انتخاب بهترین چاقو برای برش گوشت باید در نظر گرفت:

در دنیای کاتلری ها(کارد،چاقو، قاشق و چنگال) هر نوع چاقو برای هدف خاصی طراحی شده است و هر یک از آنها کمی متفاوت از مورد دیگر است. وقتی نوبت به برش گوشت می رسد، برای انتخاب بهترین چاقوهای آشپزخانه یک سری معیاراز جمله اندازه، وزن و مواد تشکیل دهنده، را باید در نظر گرفت. بهترین چاقو برای برش گوشت، باید محکم و خوش ساخت باشد، آنقدر تیز است که به راحتی گوشت را برش دهد طوریکه انگار روی گوشت سر می خورد، کار با آن آسان باشد و به راحتی تعادل شما را در حین کار برقرار می کند.

در انتخاب و خرید چاقو برای برش گوشت، بهتراست که معیارهای خاصی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، وزن چاقو باید مطابق با علاقه شما به عنوان یک آشپز باشد. برخی چاقو سنگین تر را ترجیح می دهند در حالی که شخص دیگری به دنبال گزینه ای سبک وزن است، همچنین اندازه / طول چاقو باید طوری باشد که استفاده کننده از آن، هنگام کار احساس  راحتی داشته باشد.

تیغه باید به گونه ای طراحی شده باشد که هنگام استفاده از چاقو در دستان احساس تعادل  و امنیت کافی داشته باشید و بتوانید دسته را براحتی گرفته بدون اینکه در دست شما لیز بخورد. در حالی که همه چاقوها به تیز شدن گاه به گاه نیاز دارند، محصولات با کیفیت بالا می توانند برای مدت طولانی تری تیزی خود را حفظ کنند.

چاقوهای مجموعه تولیدی کارد و چاقوی طاهری دارای ویژگی هایی هستند که برش گوشت را آسان می کند، طوریکه، که اصطکاک را هنگام برش کاهش می دهد و غذا به آن نمی چسبد. همچنین می توانید با استفاده از این محصولات علاوه بر گوشت، موارد دیگری مانند میوه ها، مرغ و یا خواراکی های دیگر را نیز ببرید. با یک تیغه محکم، در عین حال نازک و بسیار سبک وزن، می توانید آن را با دست یا در ماشین ظرفشویی بشویید. بهتراست هر سه ماه یکبار چاقوها را تیز کنید تا کند نشود.

ارسال دیدگاه